Wednesday, February 11, 2009

EXAM DAN TOYOL EXAM UNTUK ESOK


nie toyol kuning..kureng power..toyol paling power leh selit kat celah idung



"dah pukul sebelas malam, ades...esok ade midterm untuk subjek Sir Lobo...Sepatah habuk lum wat revision lagi"....suasana malam niie memang cool ..sedap nak tidur..tapi kene gagah jugak bace note..wat prepare"ala..kelas tue petang,sempat nie"alasan lagi...ntah ape la budak len wat.apis macha,sang jubo ,erry mai, din penguin golek ,jepeni..sume makhlik aku sebut tue member satu kos...ntah mana la si jepeni xde kat bilik..pergh bab time de exam slalui je hilang..lesap...

naseb baek ade hint tuk esok..hint yang x macam hint..soklan kuar dari bab satu sampai bab tiga..lima soklan beb..hehehe...hapal konsep yang de gambarajah..tu je yg aku mampu..huhu..len2 term gune ilmu minda separa sedar a.k.a sixth sense.















cara aku study untuk esok adalah secara brainstorming.Aku saje je try cara nie.kalo korang nak study gua suggest cara nie..tak semestinya time exam..wat ever korang nak wat guna la brainstorming..

gud luck for midterm Distributed Multimedia System.

No comments:

Post a Comment