Wednesday, February 11, 2009

UMUR SAMPAI HARI NIE 1145 MINGGU 2 HARI

aduh penin kepala gua ,dah banyak buku motivasi gua baca.tapi x motivate langsung..dah berbuku buku guabeli.Azizi AliJutawan Ekstrem,Razzi Manssur Akademi Jutawan.Ntah pe lagi tah.

tinggal lagi brape bulan jer sebelum gua keluar dari pengajian 3 tahun yang membosankan jiwa dan raga guq.kehidupan kampus yang bermacam macam ragam.lol..x tau nak citer ape what ever pon tu je yang gua nak cakap untuk first entry.

masalah yang gua tengah duk fikir pasal final projek..waaaaaa..nape la malas sangat anak en jamal nie..ade dei dei..projek 2d kene anta awal bulan 3 ..huh..gua tak start mende pon ..membe len ntah la....gua tetiba plak rase cam xder mood nak sebuk pasal org laen..maybe pas tulis blog nie ade perasaan menuju kepada fasa pertama.

gua dah lama tak makan Mcd...kalo la jumpe duit sesape ke kat jalan memang rezeki gua ,pastu g makan Big Mac,pesan set large lepak sampai kenyang ,usha awek..

dah cukup la sampai sini..maleh nak taip lagi..gua harap untuk memajukan diri sendiri..

No comments:

Post a Comment